ח"כ ארבל: "הולכים עם נתניהו בכל מחיר"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ ארבל: "הולכים עם נתניהו בכל מחיר"

    ח"כ משה ארבל מצהיר כי ש"ס תתמוך אך ורק בראש הממשלה נתניהו לראשות הממשלה: "אנחנו הולכים עם נתניהו גם במחיר של ישיבה באופוזיציה – לא נלך עם בנט, סער או אף אחד אחר"

    ח"כ משה ארבל צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה ארבל (ש"ס) מצהיר בריאיון לכאן רשת ב', כי מפלגתו לא תתמוך במועמד אחר לראשות הממשלה זולת נתניהו: "לשרת את המדינה מהאופוזיציה זאת לא מילה גסה – עשינו את זה בעבר. אנחנו הולכים עם נתניהו גם במחיר של ישיבה באופוזיציה – לא נלך עם בנט, סער או אף אחד אחר".

    ארבל התייחס להתבטאותו של השר דרעי שהזהיר מפני הצבעה לליכוד: "אני באופן אישי לא יודע. מניח שהניסיון הפוליטי רב השנים של דרעי והקשרים שלו עם אנשים בליכוד – מלמדים על אופציה כזו. מי שערק היו נציגי הליכוד, לא נציגי ש"ס".

    "פוליטיקאים בדרך כלל לפני הבחירות עושים הכול כדי להיבחר ואחר כך עושים הכול כדי למשול", מסביר ארבל "האמירה שאנחנו הולכים עם נתניהו בעלת ערך. אני יוצא מנקודת הנחה שלפיד לא משקר לציבור בוחריו – הדגלים שהוא מרים מנוגדים לחלוטין לקווי היסוד שלנו".

    במענה לשאלה מה השר דרעי עשה בנוגע להיעדר מזרחים מפרס ישראל, ענה ח"כ ארבל: "הוא מיגר תופעות גזענות תכופות יותר. הציבור נתן לנו בסופו של דבר כוח מוגבל. אני יכול להבטיח שהסוגיות האלה בראש מעיינינו".



    0 תגובות